About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Thursday 13 November 2014

Bidadari

Izinkan aku menjadi bidadari itu....


Bidadari syurga didunia.. Penyejuk mata, penawar duka.. 

Izinkan aku menjadi bidadari itu.. 

Untuk ibu dan ayah tercinta.. 
Untuk bakal suami jika ada rezeki didunia..
Untuk bakal anak-anak jika diberi kesempatan dan masa..

Izinkan aku menjadi bidadari itu.. 

Lembut berbicara, tegas dalam urusan agama.. 

Izinkan aku menjadi bidadari itu..

Hidup penuh kasih sayang, cintakan Allah, Rasul dan kedua ibubapa.. 

Izinkan aku menjadi bidadari itu..

Aurat penuh dijaga, urusan akhirat menjadi matlamat utama.. 

Izinkan aku menjadi bidadari itu...

From Birm with love, 
Sufiah

No comments:

Post a Comment