About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Thursday 17 July 2014

MENANGIS, the best therapy, indeed!


Memang..memang saya dah janji, takkan nangis lagi masa buat PhD..

Memang..memang saya dan janji, tak mau sedih-sedih lagi time sambung study..

Memang..memang saya dan janji, saya akan tabah, walaupun banyak onak dan duri...

TAPI...

Hati ini masih lagi tak kuat,

Hati ini masih lagi tak kental,

Hati ini masih lagi goyah...



Indeed, crying is the best therapy..

Ajaibnya bila buat kerja sambil berlinang airmata, boleh pulak kerja siap cepat..

Ajaibnya menangis sambil buat kerja, berderas-deras pulak idea keluar, sama macam airmata..

Ajaibnya menangis dan bekerja, diri jadi lebih fokus dan rajin berbanding waktu biasa...


Sebab tu kekadang, saya perlu menangis..

Menangis sambil bekerja...


Dan dia, dia selalu nampak rajin malas saya,  

Dia selalu nampak airmata bekerja saya..

Kekadang atas katil, kekadang dekat meja...

To her (you know who you are), thank you for being so understanding..


Kawan awak ni memang kememeh/sensitip orangnya!!


From Birm, with love,
Sufiah

No comments:

Post a Comment