About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Tuesday 31 July 2012

Marhaban ya Ramadhan!!

Ramadhan datang lagi. Setelah 11 hari berlalu baru ada kelapangan nak menulis.

Ye, Ramadhan kali ini, saya di Jeli, new place, new people, but same friends. Maklumlah, kamikan diarah berpindah ke Kampus Jeli ni.

Ramadhan tahun ini, saya nak buat kelainan sikit. Disebabkan Ramadhan-Ramadhan yang lepas, hanya berjaya membaca separuh Al-Quran, tapi Ramadhan kali ini saya kembali dengan azam baru. Khatamkan Quran!!


Saya baru sedar, dimana ada kemahuan, di situ ada jalan! Selama ini, memang selalu je terngiang-ngiang ayat ini, tapi tak endah pun. Orang kata, tak 'lut' pun. Tapi ye la, setelah bertungkus-lumus dok sibuk berdiet, tanpa penat lelah, dan menjadi, hah, barulah terasa kebenaran kata-kata tersebut.

Jadi, saya perlu lebih fokus, dan put a lots of effort towards it!! Chaiyok OP!!!

Saya yakin dan subconscious mind saya pun kata boleh!! So, I CAN DO IT!!


**Juga sedang berusaha berubah jadi seorang yang lebih baik dari dulu...insyaAllah..dan sedang mencari seseorang untuk membawa saya ke jalan yang lebih diredhai.. a friend may be..



No comments:

Post a Comment