About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Friday 17 June 2011

sombong

tengah syok2 berjalan, melayan perasaan sorang2..tiba2 terserempak dengan 2 orang mamat...tersengih2, aku kenal dia ke??tengok aku, sengih..tengok aku lagi, sengih...cepat2 aku tengok cermin.. muke, ok, takde kotor pape pun...baju n seluar, ok gak, tak koyak...tudung, ok gak la, rambut tak terkeluar...mmm, ni tak lain tak bukan, nak menggatal la ni (sebab sengihan lain macam, bukan senyuman sinis menyindir ye) ishk!!!adui...dorang ni, nyebok je!!mengganggu diri yang sedang mencari ketenangan je........

so, sebagai balasan, hah!!hambik!!!sebijik dua jelingan aku hadiahkan...bestkan???lalalala~

jalan2 lagi...kali ni, naik kete lak...tiba kat tol house tu, bley lak mamat tu bg nasihat, 'dik, lain kali, senyumla sikit ye'....ooooo...sedap je nak mengarah aku!!suke aku la, nak sengih ke, tak mau senyum ke...sibuk je!!!!!kalau la aku tak bawak kete time, lama dah kena sedass dua sembuhan daripada aku ni!!

sombong??memang aku sombong...so what??

tapi aku sombong kat laki2 yang tak kenal je...bukan apa, malas nak berbaik2 dengan orang yang tak de kepentingan dalam hidup aku...huhuhu....

jadinya, minta maaf banyak2 la kepada sesiapa yang pernah dijeling aku ye...




No comments:

Post a Comment