About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 4 October 2010

tension

"Ya Allah...berikanlah aku kekuatan..."

mungkin lepas ni, saya akan menghadapi hypertension...ataupun kemurungan...

saya sedar, tension boleh membuatkan diri melakukan sesuatu yang diluar jangkaan...ye!!!itu saya sangat sedar...

bila tension, mulalah hati konon2nya nak releasekan tension tu....

mula pegi berjalan2, merayap2, tdo, tgk movie...

n implikasinya: mulalah x siap kerja2 lain yang lebih penting...n again, tension tu datang semula....

huh, ia bagaikan cycle n bayang2.....yang sentiasa mengejar n mengekori saya.....

jadi ape yg saya perlu buat???

H.E.C.T.I.C!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment