About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 17 May 2010

forgive but never forget2

saya nak jadi seorang yang pemaaf...

sesungguhnya memaafkan orang adalah perkara yang paling sukar tuk dilaksanakan...

teringat ustaz2 pernah cakap, sebelum tido kita perlu maafkan semua orang..dan minta maaf kat semua orang...

tapi saya tak pernah aplikasikan...

kalau dah namanya manusia, macam ni lah...

tau, tapi taknak aplikasikan...

sekarang saya nak jadi pemaaf..

tapi tak punya kekuatan untuk memaafkan....

jadi saya berdoa, "ya Allah, aku maafkan semua kesalahan mereka, tapi aku pohon padaMu agar memberi mereka balasan yang setimpal dengan apa yang pernah mereka lakukan"...

maaf, saya tetap x cukup kekuatan untuk memaafkan tanpa mereka mendapat balasan apa2...

No comments:

Post a Comment