About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 3 May 2010

~2 tahun mencari C.I.N.T.A~

'op, ktrg dulu kan wat 2thn mencari cinta tau..n xsampai 2 thn, semua dah de sme1....so, op pn leh r wat cm2...;P'

k, sekarang aku n kawan2 sedang mengaplikasikan 2 tahun mencari cinta ni...

ntah berkesan ke tidak tu lantak lah..

sebab aku dah xde perasaan...

perasaan dah kosong....

zero...

macam angin yang lalu..huhuhu....

mane ntah perasaan tu pergi,....

pelik, aku cuba cari2, tp still tak jumpe,...

perasaan yang pergi disebabkan kebodohan sendiri...

meminati n menyukai orang yg xde kat depan mate, cm ni lah jadinye...

perasaan dibawa pergi dengan perginya dia....

tapi xpe lah, 2 tahun mencari cinta ni tetap aku laksanakan....

walaupun aku yakin 80% yang aku xkan berjaya....

saja nak wat suke2 dengan kawan2 aku...

supaya mereka lebih berusaha(sedangkan aku sendiri rase malas nk berusaha..hehehehe)

usaha aku hanyalah doa....doa dan terus berdoa...

kerana aku sangat2 yakin yang Allah akan sentiasa membantu aku...





No comments:

Post a Comment