About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Monday 4 January 2010

upload mengupload...

yeh!!hari ni aku dapat mengupload gambar dalam fb....

gambar2 lame yang dari dulu nak upload...

tapi disebabkan dah banyak sangat, hanya gambar2 terpilih saja yang diupload...

tu lah, bila dok umah susah skt nak upload gambar...

kalau x resize biaq kecik, jangan haraplah gambar tu akan terupload...

oh ye!!sebenarnya aku sekarang berada kat ump(university malaysia pahang)...

so, kat sinilah aku berjaya mengupload pictures tanpe perlu resize2 ni...hehhee...

kenapa aku ada kat sini??huhuhu..saje jalan2.....

actually aku temankan syikin n uwaise(anaknye)...sebab kakngah n abgngah p kl...

mula2 ingat nak p ngan ibu gak tapi nanti b4 p kelate(umk) aku kena gak transit kat sini...

banyak kali nak pegi balik tu yang susah tu...

lagipun penat r nak drive(walaupun 4 sure mamat yang akan drive...hehehe...

aduhai..penatnya rasa nak mula kerja kan??huhuhu....

nilah akibatnya bila dah lama sangat bersenang-lenang kat umah.....

No comments:

Post a Comment