About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Sunday 27 December 2009

result pmr!!!

24 dec 2009 result pmr klua...

tahun ni ramai cousins yang amik pmr...

faiz, amira, farida n najwa...

ada yang berjaya dan ada yang sederhana...

biasalah tu, lumrah kehidupan...

dan bila tgk budak2 semua seronok meraikan kejayaan pmr dorang, aku pun teringat kembali detik2 dapat result pmr...
pagi tu..rasa seram sejuk menguasai diri...

result kena amik kul 10 pagi kt maahad...

tapi aku dah tau awal...sebab makndak keje kat ppd...

pagi2 lagi dah dapat result...

n kebetulan mamat lak p sek ri 2...

so dia pun tau awal r result aku...

dengan excitednya dia menalifon rumah...n hakikatnya aku dah tau dah resultnya...

bila sampai maahad, dah x berdebar2 pun...

bile orang tanya result bape, wat mcm xtau je....

tahun 2002, mbr2 maahad ramai dapat 9A, 63 orang iaitu hampir separuh...

alhamdulillah....tahun kejayaan kami semua walaupun kebanyakan cikgu amat anti ngan batch kami....

dan ramai lah jugak yang mula pindah sekolah...xtermasuk aku..

ntahlah, mungkin memang bukan rezeki aku kat tempat lain...so go on je r kat maahad muar...huhuhu....

mm, berbalik semula pada result pmr 2009...adek2 jangan lah sedih sangat..
gagal sekali tak bermakna gagal selama-lamanya...

dan jangan terlalu gembira dengan kejayaan...
berjaya sekarang bukan bererti akan berjaya di kemudian hari....

life must go on...just live ur life!!!yeehh!!chaiyok2!!









No comments:

Post a Comment