About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Tuesday 29 December 2009

aku jealous....

aku jealous dengan mereka..kenapa time aku xde yang dapat membantu??

aku keseorangan!!terpaksa hadapi sendiri...

terlampau perlu bersendiri sampai orang lain pun xmenyedari....

dan kini giliran mereka...

kenapa mereka perlukan bantuan aku??sedangkan dulu aku terkapai-kapai seorang diri takde siapa yang nak menemani....

dan kenapa mereka tak cuba jadi macam aku??carilah jalan sendiri..Allah dah kurniakan akal kepada mereka, jadi gunakanlah....

tolong jangan terlalu bergantung kepada orang lain...

kalau diikutkan hati yang jealous, tak mau aku tolong mereka...huhuhu....

bukan sebab jealous mereka akan dapat lebih daripada aku, tapi geram sebab mereka tak cuba nak berusaha sendirian macam aku...

berusahalah..gandingan beberapa buah fikiran dengan 1 buah fikiran mana lebih baik??
semestinya yang banyak kan??

so, tak yah nak bergantung harap pada orang macam aku yang pernah dibiar bersendirian....

gunakanlah gabungan beberapa buah fikiran tu untuk menjadi yang lebih baik..

atleast lebih baik daripada aku...



No comments:

Post a Comment