About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Sunday 26 July 2009

~jauhnya tersasar dri landasan..~

satu hari, aku terbangun dri tidur....

tiba2 rase diri ni sangat jauh dari Allah...

bukan jauh dari rahmat Allah, tp diri aku ni yang semakin jauh....

x dinafikan, rahmat Allah sangat melimpah luas tuk aku...

aku sedar tu semua...

hidup aku walaupun susah, still lagi ada solution 2 solve it...

Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang...

tapi aku??

sebagai hambaNya, aku tiba2 rasa yang diri ni sangat kotor dan hina...

memang amalan2 wajib aku tetap jage...

tapi cukup ke semua 2??

cukup ke kalau nk bandingkan dengan rahmat Allah pada aku??

xcukup2....

jauhnya aku tersasar....

sampai landasan pun dah x nampak lagi....

jauh sungguh aku dri Allah...

ya Allah, ampuni lah hambaMu yang kerdil ini...

ya Allah, Kau dekatkanlah hatiku untuk selalu mengingati Mu....

amin2 ya rabbal alamin...




1 comment: