About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Wednesday 22 July 2009

bezday saya.....

Sebenarnya tak sangka pulak bezday tahun ni still sambut ngn mbr2..maklum lah masing2 dah bawa haluan masing2kan??hehehehe...
neway thankz 2 all my housemate yg bersusah payah celebrate bezday saya walaupun kami sambut dlm office dr. Razaq....hikhikhik...



kek bezday..sedap gak...sekali hadap je kami habiskan...diet2 sume tolak tepi...


ngan kak yami n ati..


ngan ezza n kak yami...



ni dlm suasana romantik sikit...hohoho






office Dr. Razaq ni bukan setakat digunekan tuk surf tenet, bahkan menyambut hari tua saya....sian Dr.....
harap2 time saya dah bergelar Dr nt jgn r ade student yang mcm kami...hikhik..pecah masuk office Dr malam2...


k, make a wish!!!yeah!!!

mmm, azam tahun ni banyak sebenarnya..tp x perlulah saya ceritakan kat sini satu persatu...
yang penting, semuanya tentang menguruskan kehidupan saya...plan A-C....


x abes lagi....
malam tu pulak, kami celebrate bezday kt umah kami lak...
masak same2...n jemput dak2 geology yang ade kat cni(i mean Bangi)....girls only r, tp tersesat lak Raqib sorg..hohoho...xpe, layanzzz!!!!


dan malam bezday saya jugak kami tengok harry potter!!!
1st day release!!!
so, kami serumah + Raqib p r alamanda...
sanggup 2 tgk tgh2 malam...kul 12.30 lak 2...







tp harry potter tahun ni x bez r...
agak upset gak sbb x banyak action!!!huhuhuhu
sampai terlelap2 tgk...
tp bile pikirkan rugi, so terpakse r membuka mata yang dah sedia sepet ni..hohoho....
k, pen-off....no idea nk tulis panjang2....















2 comments: