About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Wednesday 17 June 2009

~doa..btl ke dia jodoh ku??~

aku memang sangat2 yakin bahawa Allah akan makbulkan doa setiap umat Islam...

tp terpulang sama ada ia cepat makbul atau tidak....

dan kalau Allah x makbulkan doa 2,mungkin Allah sedang merancang sesuatu yang lebih baik untuk kita...

aku yakin dan sangat percaya dengan semua ni...

tapi baru2 ni aku pernah berdoa pasal jodoh...

dan tak tau lah nak percaya atau x sama ada doa 2 makbul....

sebab, bukan ke ajal dan maut, jdh dan pertemuan semuanya di tangan Allah??semua 2 rahsia Allah y kita sendiri xtau bile, dimana, dengan sapa dan sebagainya....

sebenarnya aku berdoa, jika ada diantara kawan2 laki aku 2 jodoh aku, pertemukan lah kami berdua, dalam masa 3,4 hari ni...walaupun dimana saja kami berada...

sape sangka, aku jumpa dengan sorang kawan aku semasa dalam tempoh masa yang aku berdoa 2...

pelikkan??

normallah kalau jumpe kawan2 kt ukm kan, tp kes aku ni lain skt...

jumpe bkn kt negeri selangor..mmg pelik...

dalam situasi yang agak pelik....

betul ke die jodoh aku??

wallahualam...hanya Allah yang Maha Mengetahui

pape pun, setiap yang telah Allah rancangkan untuk aku, adalah yang terbaik untukku...

Ya Allah, kalau die jodohku, dekatkan lah hati kami berdua...

dan kalau die bukan jodoh ku, aku yakin yang Kau akan kurniakan jodoh yang lebih baik daripada dia..amin.....(hahaha..sebenarnye mamat 2 x baik sangat pn..kehkehkeh)

2 comments:

  1. hmm..tak lama lagi dapat la aku makan nasi minyak kot hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha....nasi minyak sape r 2 ek???

    yang pastinya, aku lambat lagi kot...muahahahahaha...

    ReplyDelete