About Me

My photo
Selly Oak, Birmingham, West Midlands, United Kingdom
Just an ordinary woman who is struggling with life and study. Nothing much interesting. zufiaz87@gmail.com

Tuesday 12 May 2009

TTM ku...(teman tapi mesra)..hohohoho..

sebenarnye saya dah insaf dh nak msg2 dia...hahahaha..malas r, kalau boleh saya xnak msg ngan lelaki kecuali atas urusan2 penting....

sem lepas lagi saya dah mula stop bermsg2 n berkol2 ngan ttm saya ni...ntah r, sebab die dah mula cm nak menggatal ngan saya...huh!!saya xbersedia lagi ke arah 2..hohhoho..disebabkan ni lah saya putus dah kawan dengan die..lame gak r kitorg kawan, dri pas spm 2!!!dahsyatkan??

kadang2 saya pelik macam mane orang2 mudah betul jatuh hati....saya rase benda ni kalau kite kate xnk, kite still leh hindarinye..btl kan kawan2??hati memang r kadang2 menghasut supaya terima...tapi dengan akal yang waras, kita bleh prevent bnda 2 semua drp terjadi....tapi pada saya kalau yang memang mencari atau dah bersedia ke arah 2, xkesah r..tapi kalau yang mula2 cakap xnak2..tapi tup2, die couple gak ngan dak 2..ape kes??2 hipokrit namenye....

sebab berdasarkan pengalaman sendiri r kan, kawan dengan org selama 4tahun 2 pun saya still xterasa nak couple ngan dia...kalau ade jodoh, ade r...atleast kalau xde jodoh, 2-2 x merana...so, semua ni bergantung kepada kita sebenarnya..kalau kite xnak, kite still leh tolak...bukankah lebih indah bercinta lepas kawen??pape wat pn sume dah halal...xde r menambah dosa kite yang telah sedia banyak ni...huhuhu...

xtau r, kalau nak cakap lebih2 pun xleh gak..mana r tau satu hari nanti saya pun jadi cmtu gak kan..biase r, manusia....mudah sangat berubah...

hah, berbalik pada ttm....ri 2 xtau kenapa die tba2 miskol saya....ntah r, saya memang anggap die kawan pn, tp die yang nak menggatal sape swoh..so, hai2, bye2 je r...muahahahaha....naseb r dapat kenal dengan saya yang macam budak2 ni..hohoho..kalau x, mesti frust menonggeng gile2..ape yang penting ialah sikap profesional.....terima je r hakikat yang saya xnak kat awak 2.....terima kaseh...huhuhuhuhu

ade orang yang xleh hidup tanpa lelaki??pelikkan??saya rase, hidup saya ni dari zaman sekolah lagi sangat jauh dari lelaki..leh je hidup..dah berjaya pun sampai ke tahap sekarang ni..memang r xdinafikan saya perlukan lelaki sebagai ayah, n abang2 saya tapi kalau nak lebih2 2 lum masenye lagi kot...bile r agaknya saya nak breaking the wall....

lum masanya lagi tuk ttm 2 lebih2 ye..saya kena stabilkan kehidupan dulu...ade keje, ade duit, leh berdikari...saya xnak bergantung pada orang lain terutamanya lelaki...hehehehe..(buat masa ni r)

No comments:

Post a Comment